JoseGonzales: jag skulle säga att det är 300% svårare att spela som Timrå gör än att spela som Västervik gör. Jag tror Västervik hade tryck i Timrås zon 1-2 gånger på hela matchen. Resten av tiden åkte dom aldrig förbi mittzon. Den här matchen var bara bisarr. Timrå har en USEL effektivitet och domarna är återigen inne och påverkar till Västerviks fördel och helt enkelt skänker dom ett mål. Det är lite för tajta matcher för att man ska vara bekväm med såna domartabbar i det här skedet av säsongen.
+ 7