Vi kann speckullera till förintelsen ta oss! Vi släpp att för ikväll å blick tä framtiden i VVik på tissda! Vi kom int längre nu... PP måst lossna nu... Hitt på nått nytt förhelvete!!! Å den där jävvla dumphockey gö mig vansinnig! Uppstyckning nu fö fan annas så kann vi släck ner EON på tosda kväll!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi släpp att för ikväll å blick tä framtiden i VVik på tissda!
Vi kom int längre nu...
PP måst lossna nu...
Hitt på nått nytt förhelvete!!!
Å den där jävvla dumphockey gö mig vansinnig!
Uppstyckning nu fö fan annas så kann vi släck ner EON på tosda kväll!!