+ 24
Inlägg: 2184276
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Kulltorp: Håller med spela Lindholm Rainhard som bara kör som dårar sätt Fröken Olofsson på läktaren har inte råd med fega spelduma glidare i ett slutspel som inte bryr sig ett piss
+ 3
För det andra så var detta den match som gör att jag inte är orolig längre. Spelet idag var bra. Om man bortser från måltorkan så gör vi en kanonmatch. Västervik stjäl inga fler matcher nu.
Jag tycker i övrigt att Freddan coachar Lodins och Dahlén femma bra.
Det enda jag kanske vill är att få bort Olofsson, han skapar för lite och tappar puck i fel lägen enligt mig.
Svår match för Johansson i målet.
TÅLAMOD!