Inlägg: 2184310
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hockeyguru: Klickar det inte imorgon så har vi en till match på oss. Bra väl?
+ 3
Och återigen jag ser alldeles för lite känslor hos Timrå! Kolla bara under avblåsningarna? Nåväl, tänker inte tjata mer om detta. Men ser jag ingen som grisar, sliter, är desperat imorgon kommer jag bli så grymt besviken. Det funkar inte att ha massa solospelare som vill bli matchhjältar och ett PP som spelar sämre än 5 mot 5. Klickar inte detta imorgon är tack o hej!.