Dr.Krykov: Det där var ett så pass märkligt rykte att jag inte ens orkade fiska upp Silly Season-tråden för att posta det. Fullständigt självklart att vi tappar vissa spelare om vi inte går upp, men extra flummigt med de omständigheter som krävs för att just det där ska gå i lås.
Dr.Krykov: Varför skriver man ens på ett sånt kontrakt? Det gäller inte om Timrå går upp, eller om HV åker ut... Vad är oddset på att HV inte åker ut? :)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer