1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2186561

Sv: Slutspel 2021
{9108}: Som jag förstod det var endast Daggen möjlig inför matchen på fredag. Han hade tränat med juniorerna och smsat till Helmersson "Jag var bäst på träningen!" haha

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: På tal om dåliga domare, har ni sett detta? Linjemannen verkar vara ganska sugen på att vara i centrum. Tog alltså två felaktiga matchstraff i samma match..

www.dagensvimmerby.se/sport/ishockey/e/88445/hockeyforbundet-later-hart-kritiserade-domaren-vila-en-tid?fbclid=IwAR0lh6wQCB1e_mL7fwwIh_zkT-EDh_tuYsDzdrKRiCNW89C8d6j8Q1cItSw

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.