+ 2
Inlägg: 2187316
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2021
{297}: Undrar hur Anton Strålman tänker kring sin fortsatta karriär. Han gick väl nyligen igenom Waivers i Florida utan att något att lag plockade honom. Bra ålder på 34 år och skulle få en ledande roll om han kom "hem" till Timrå.
+ 6
Sv: Slutspel 2021
{297}: Som det ser ut nu så är jag enig. Ingen av de du nämner går dock in som första backpar i ett SHL-lag oavsett ambitioner. Svensson är i min bok den mest givna, då han spelar det "lättaste" spelet och i ett SHL-lag skulle ha samma uppgift som idag minus kreativa halvlyckade framrusningar.
Fille och Albin har bra fjutt i rören men de skulle behöva typ Didrik bredvid sig. Hardegård pre-skada, absolut. Post-skada, nja, men det finns ju uppenbarligen där.
Fille och Albin har bra fjutt i rören men de skulle behöva typ Didrik bredvid sig. Hardegård pre-skada, absolut. Post-skada, nja, men det finns ju uppenbarligen där.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
En sjätte el sjunde period ikväll skulle smaka mumma. Vem som vinner mellan pest el kolera vet jag inte... det jag vet är att vi SKA vinna 4 matcher till!
+ 7
Svensson, Westerlund, Albin Carlson...? Hittar Hardegård tillbaka till nivån innan skadan så kanske men just nu är han inte där. Det hade varit mer logiskt med en omvänd klausul där: ”om HV åker ner och Timrå går upp så spelar Hardegård med HV”.