1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2187341

Sv: Slutspel 2021
Zäta75: Nu har jag kappvänt klart och landat i följande: Jag tror att ett Löven med blodsmak och i kombination med vår statistik mot dem vore jobbigast. Jag kan föreställa mig att de har en god förmåga att ställa om till noll i händelse av final och ha fullt fokus enbart framåt.
Känslan med BIK dock är att de kanske lite bränner ljuset i bägge ändarna i den här semin med tunn trupp och allt. Att de undermedvetet skulle vara aningens lite nöjda med en finalplats. Det vet vi att Americanos aldrig skulle vara, nöjda med att enbart nått finalen.

Så tummarna för BIK ikväll!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.