+ 1
Inlägg: 2187442
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2021
Zappaholic: Två lag drabbades ju ifjol. Ett lag ska upp i år, varför är det ett konstigt resonemang?
Sv: Slutspel 2021
Zappaholic: Men snälla? Senaste åren har Brynäs inte spelat bra alls eller ens varit ett topplag... Och nu skriks det från flera Brynäsfans att stänga ligan. Det blir sån dubbelmoral. Hade ni vunnit guld hade denna diskussion inte ens legat på tapeten.
+ 1
Märkligt resonemang.