nobbe333: Ligger nog inte i att du är ny som vissa kallade dig för troll. Om jag inte minns fel vare du som drog nått negatit rykte om Dahlén? Är nog förmodligen därför folk upplevde att du kom in som ny för att skapa oreda. 🙂
Sputnik: Ok ångrar att jag skrev nåt om det , hade hört genom en bekant att det var så .(som är betydligt närmare ledningen än vad jag är) Det är ju bara dumt att skriva om rykten om man inte vet att det är absolut sant, Jag hoppas att det bara var felaktiga rykten och ber om ursäkt för det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer