Kom igen nu allihopa, gå ut ta en nypa frisk luft, skrik ut er ångest, boxa på en tall (eller björk) och kom tillbaka in igen så kan vi analysera matchen och därefter lägga den till handlingarna.
En viktig egenskap i slutspel är att glömma det som varit och göra sig bered på nästa byte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En viktig egenskap i slutspel är att glömma det som varit och göra sig bered på nästa byte.
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp! ❤️🤍❤️🤍❤️🤍