thorwald: Jag sa aldrig att han borde ha gjort det. Jag sa att han gjorde det, vilket han gjorde.
Det var svar på nån annans kommentar om att Freddan inte coachade. Han coachade, sedan om han gjorde det bra eller dåligt värderade jag inte men coachade gjorde han.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var svar på nån annans kommentar om att Freddan inte coachade. Han coachade, sedan om han gjorde det bra eller dåligt värderade jag inte men coachade gjorde han.