KB: Exakt så! Det hade varit ett mycket bra system. Det är något som inte stämmer när ett antal klassiska klubbar nu spelar HA som Modo, Timrå, HV71, Södertälje, AIK och Löven... Nej, klubbarna i SHL har för mycket att säga till om.
Gör om gör rätt, samma system som i fotbollen ska det vara! Sen måste vi jobba för att få bort stämpeln att HA är en skitliga och att det är fult att spela där.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Gör om gör rätt, samma system som i fotbollen ska det vara! Sen måste vi jobba för att få bort stämpeln att HA är en skitliga och att det är fult att spela där.