förlorar mot ett bättre lag o har gjort sitt yttersta bara tacka o gratulera... ÄR sättet vi agerar på som man blir GALEN på... man måste kunna kräva mer av laget.. Löven gör ingen toppmatch vi som gör en USEL insats..ger bort matchen då ere gonatt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
o har gjort sitt yttersta
bara tacka o gratulera...
ÄR sättet vi agerar på som
man blir GALEN på...
man måste kunna kräva mer av laget..
Löven gör ingen toppmatch
vi som gör en USEL insats..ger bort matchen
då ere gonatt