Tycker det är så jävla tråkigt... så fort hartmann är riktigt på gång så kommer kamelryttare i form av Rahimi och lägger fram ett ben... blev faktiskt lite tårögd när jag såg Hartmann slå handskarna i isen. Tror han bryr sig mer om att inte få spela mer i slutspelet än själva skadan. Otroligt tråkigt och Rahimi kommer absolut betala höga böter + många matcher!
Zäta75: Grattis till en välförtjänt förnedring och ber återigen om ursäkt för lövens beteende i tredje perioden. Hårt och fysiskt spel i all ära men fula farliga tacklingar är oförsvarbart.
Hoppas verkligen det går bra med Hartmann!
Och nej, ingen lövensupporter är stolt över laget idag på något plan alls.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer