TD: Undrar vad det ska stå i den där VK bloggen imorgon? Han ledaren i Löven eller vad det var som tillåts blogga och riktigt frossa i att Timrå var ett svinlag som var ute efter att skada.
lincoln: Om det finns ett uns av stolthet och en vilja att skydda spelare från huvudskador mm, så har vi två långa avstängningar på lövenspelare. Annars tappar jag all tro på svensk hockeys framtid kontra skador
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer