Kulltorp: löven tror kanske att dom drog längsta strået av att skada Hartmann som varit så bra dom senaste matcherna men om man såg blicken på Dahlén i intervjun så tänker jag bara på den japanska admiralen Isoroku efter Pearl Harbor. Löven har väckt en sovande jätte i Dahlén, han kommer ALDRIG att göra en dålig match igen i det här slutspelet. Vi har sett den blicken förut och vi vet hur det gick sen. Hela laget kommer att kriga för Hartmann.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer