7-0..... Glädjen vore brutal å dä skull rinn fan så lätt å firt ikväll... Men...... Mann ä helt tagen...känn sä sorgsen 😞 Hu fan kann mann försvar grishockey? Hur fan kann mann försvar nä ett lag förlort å bar vill skad motståndaren! Ja ä så jävla besviken på Björklöven ikväll. Å Helber å Harald! Fy fan säg bar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Glädjen vore brutal å dä skull rinn fan så lätt å firt ikväll...
Men......
Mann ä helt tagen...känn sä sorgsen 😞
Hu fan kann mann försvar grishockey? Hur fan kann mann försvar nä ett lag förlort å bar vill skad motståndaren!
Ja ä så jävla besviken på Björklöven ikväll.
Å Helber å Harald!
Fy fan säg bar!