Perfekt nyhet även om jag kan tycka att det bör va färdigspelat för båda dessa herrar, gör Timrå jobbet är det ju semester för dem. Nu hoppas jag vi kan fokuserar på det som ska göras.
Dr.Krykov: Dåså, då är det klart. Oavsett vad vi, spelarna, tränarna, Björklöven, Dahlén, Rahimis mormor tycker och tänker om tacklingarna är det avgjort.
Läge att acceptera, gå vidare och lägga bakom sig. Full fokus på nästa match.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer