{297}: jag var beredd på något mycket sämre utfall, typ 2 + 1 detta var ändå en markering och rimligen avskräckande mot Löven och just sådan taktik, man kan jämföra frustrerat med tidigare fall men just nu känner jag ändå tummen upp disciplinnämnden. Försöker dom dylikt igen vet dom att det straffar sig mer än det gynnar.
{297}: Löven tappar en småskadad Rahimi som i vanliga fall har svårt att hänga med i tempot och vi tappar en Hartmann med brant stigande formkurva. Sånt är livet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer