Frebog: Finns INGEN hockeyspelare som i sin prime skulle välja att spela på en så relativt låg nivå som HA är när man har möjlighet att mäta sig med de allra bästa i NHL. Tror du Victor Hedman har mindre klubbhjärta för att han spelar i Tampa och inte i Modo? Det måste saknas någon viktig komponent som gör att han inte ens försöker i Nordamerika.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...