John V: Ja han måste skydda sig bättre när Rahimi kommer sent in i duellen och slänger ut ett ben för att han är värdelös på skridskorna. Verkligen. Dum på riktigt?
thorwald: Hartmann hoppar bort istället för att ta smällen. Det är en knätackling absolut men som mottagare kan du inte vika undan och sätta dig i en farlig situation.
Tycker tacklingen Ragnarsson sätter på Selin ifjol är fulare, då han sätter ut benet när Selin ska gå runt han. Gav 3 matcher. Se länk under.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...