Halloj: Han kanske kände att valet stod mellan att spela i Sverige eller spela mestadels i AHL och tyckte att det var bäst för hans utveckling och stanna kvar i Sverige. Och då valde han med hjärtat och så blev det Timrå. Sen kanske han känner att det här valet kommer att göra honom till en bättre spelare i längden. Titta på t.ex Calle Söderberg
Jag tror Victor Hedman har ett stort klubbhjärta för Modo. Men jag känner inget behov av att mäta dom med varandra. Tror du att Jonathan hade spelat i Timrå om han inte haft ett enormt klubbhjärta?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen kanske han känner att det här valet kommer att göra honom till en bättre spelare i längden.
Titta på t.ex Calle Söderberg
Jag tror Victor Hedman har ett stort klubbhjärta för Modo. Men jag känner inget behov av att mäta dom med varandra.
Tror du att Jonathan hade spelat i Timrå om han inte haft ett enormt klubbhjärta?