Dr.Krykov: Stämmer det? Jag trodde att laglökaren i respektive lag ansvarar för detta. Så var det tidigare iaf. Eller menar du att förbundet har personal på plats i Timrå och Umeå och provtar?
Jag har tämligen god/mycket god insikt i provtagningen när det gäller civilsamhället + Försvarsmakten. Men saknar detaljkunskap om hur SHL/HA/Hockeyförbundet hanterar detta.
Lub: Kan inte säga att jag vet exakt men kan tänka mig att det fungerar som med dopingtest. Sånt här kan ju inte läggas på lagen, då är det ju solklart att lag skulle utnyttja.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har tämligen god/mycket god insikt i provtagningen när det gäller civilsamhället + Försvarsmakten. Men saknar detaljkunskap om hur SHL/HA/Hockeyförbundet hanterar detta.