Rip Kirby: Han kom in och skrev här mitt i vår frustration mot Rallarfasonerna från Lövens håll. Sen tog nån Lövenperson screenshot och lade upp på Twitter, sen tog det fart.
Sputnik: Jo, jag läste ju inlägget när det skrevs. Jag tänkte om han hade skrivit något liknande även utanför det här forumet. Vad andra människor gör kan gärna inte han ta ansvar för Men då vet jag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...