RestaurangTores: Har inte alla lärt sig att det är en usel idé att skriva i affekt på sociala medier? Dessutom så kan jag inte minnas att Timrås klubbdirektör använde sig av versaler i ordet PÅSTÅR, så ditt återgivande av citatet är felaktigt. Dessutom är det ur ett rent faktamässigt förhållningssätt fullt korrekt att använda ordet påstår eftersom det handlar om uppgifter som tillhandahållits från en källa som dels själv inte är säker på att smitta föreligger och dels går uppgifterna inte att kontrollera förrän provtagning skett.
Ta en kopp grönt te och vila lite inför nästa match nu. Peace Out!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ta en kopp grönt te och vila lite inför nästa match nu. Peace Out!