Om det nu stämmer att över 5 spelare har konstaterad covid så borde det gynna Timrå extremt mycket. Minst 5 spelare borde inte kunna träna ordentligt och vara i dåligt skick när dom är tillbaka. Skitsamma om dom får tillbaka en back då.
Är det hela en bluff så är det så klart en helt annan femma.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Minst 5 spelare borde inte kunna träna ordentligt och vara i dåligt skick när dom är tillbaka. Skitsamma om dom får tillbaka en back då.
Är det hela en bluff så är det så klart en helt annan femma.
Oavsett så kommer vi krossa dom!