Tänkte på en grej med Lennarts text igår. Har inte VK något ansvar då Lennart skriver att det är Timrå supportar som har kastat sönder Kristianstads spelarbuss trots att det inte finns några som helst bevis på att så skulle vara fallet. Är ju som att skriva att alla brott som sker i Umeå är gjorda av Björklövenfans.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har inte VK något ansvar då Lennart skriver att det är Timrå supportar som har kastat sönder Kristianstads spelarbuss trots att det inte finns några som helst bevis på att så skulle vara fallet.
Är ju som att skriva att alla brott som sker i Umeå är gjorda av Björklövenfans.