Saxat från ST: "Samtidigt har Timrå IK ännu inga misstänkta covidfall.
– Nej, vi är friska och krya, peppar peppar. Det är skönt och vi ska försöka hålla oss friska som vi gjort under säsongen. Nu när Björklöven fått in sjukdom och det därmed har funnits i väggarna här, då är det klart att man är lite orolig att det ska komma till oss, men vi ska göra allt i vår makt för att hålla oss fräscha.
– Vi får bara vara hemma och på ishallen. Vi får inte umgås med några och får inte gå och handla och sådana saker, säger Andersson."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Samtidigt har Timrå IK ännu inga misstänkta covidfall.
– Nej, vi är friska och krya, peppar peppar. Det är skönt och vi ska försöka hålla oss friska som vi gjort under säsongen. Nu när Björklöven fått in sjukdom och det därmed har funnits i väggarna här, då är det klart att man är lite orolig att det ska komma till oss, men vi ska göra allt i vår makt för att hålla oss fräscha.
– Vi får bara vara hemma och på ishallen. Vi får inte umgås med några och får inte gå och handla och sådana saker, säger Andersson."