JoseGonzales: personligen så tycker jag det känns mera på riktigt med svenskar i laget, helst områdes nära, att fostra egna spelare som man lyfter fram i en förening.
{9386}: Jag bryr mig ärligt bara om dom är norrlänningar eller varit i klubben ett par säsonger. Värvar vi nytt bryr jag mig inte. Men skulle helst ha 22 norrlänningar gärna med anknytning till Umeå och björklöven såklart men det är en utopi..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...