1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2193886

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Lub: han lyckades behålla förstalinan och mycket annat från ifjol. Signade Rahimi, Norbe och Kalle som som alla varit lyckade. Poulin var bäst i serien fram tills han blev skadad det är där vi tappat på poäng målvaktssidan, men de var omöjligt veta han skulle bli pååkt 2 gånger och missa 22 matcher. Egentligen är det enormt starkt vi slutar 3a med Mantler och Ingram i 22 matcher.

Ullman/Besse blev inte lyckosamma. Belov har fyllt sin roll när Rahimi var borta. Brown har gjort skillnad. Perron uppochner men alla klart godkända.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...