Lub: han lyckades behålla förstalinan och mycket annat från ifjol. Signade Rahimi, Norbe och Kalle som som alla varit lyckade. Poulin var bäst i serien fram tills han blev skadad det är där vi tappat på poäng målvaktssidan, men de var omöjligt veta han skulle bli pååkt 2 gånger och missa 22 matcher. Egentligen är det enormt starkt vi slutar 3a med Mantler och Ingram i 22 matcher.
Ullman/Besse blev inte lyckosamma. Belov har fyllt sin roll när Rahimi var borta. Brown har gjort skillnad. Perron uppochner men alla klart godkända.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ullman/Besse blev inte lyckosamma. Belov har fyllt sin roll när Rahimi var borta. Brown har gjort skillnad. Perron uppochner men alla klart godkända.