kolle221: källa på det? Björklöven skriver ju att han lämnat sjukhuset redan:
En person har fått besöka läkarvård efter att ha fått problem med andningen men har under gårdagskvällen fått lämna sjukhuset. Övriga uppvisar vanliga symptom men mår under omständigheterna bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En person har fått besöka läkarvård efter att ha fått problem med andningen men har under gårdagskvällen fått lämna sjukhuset. Övriga uppvisar vanliga symptom men mår under omständigheterna bra.
Källa: www.bjorkloven.com/artikel/educakntw-2e4ad/uppdatering-gallande-covid-i-bjorkloven