Hassan: "Okej, jag ska vara tydligare. Rahimi ansågs för viktig och kom tillbaka och spelade trots att han fortfarande bar på smittan."
Ingen går tillbaks till spel utan att testa negativt innan. Har du annan information så dela gärna med dig men jag tror inte så mycket på anonyma snubben Hassan på ett internetforum.
Hassan: Rahimi klev av för att han täckte skott om jag inte minns fel.
Jag tror smittan kan kommit från när fansen tog emot spelarna, på en av filmerna ser man en full idiot gå fram till Freddan och då springer en annan fram och drar bort honom och säger ”är du helt jävla dum i huvet?” Och knuffar bort honom.
Visar det sig via smittspårningen att han är källan till detta så borde han aldrig få sätta sin fot i arenan igen. Det ligger så jävla rätt i tid för utbrottet så där ligger iaf min gissning..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer