Tom Topp: Det som gör det ännu svårare att förklara bort med en "vi trodde att..." är ju att han åkte själv från Umeå. Även om man såklart kan säga att det beror på ischias eller nåt.
Med det sagt. Jag hoppas att alla som drabbats i löven klarar den här sjukdomen på ett bra sätt. Jag vill att det ska avgöras på isen, men vid sidan av ska det också vara rent spel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med det sagt. Jag hoppas att alla som drabbats i löven klarar den här sjukdomen på ett bra sätt. Jag vill att det ska avgöras på isen, men vid sidan av ska det också vara rent spel.