Lub: Jag vill inte att man ska lämna ut sekretessbelagd information. Trodde inte att det var olagligt att säga vem som har haft det om personen har godkänt det. Men det kanske det är? Är bara nyfiken angående våra chanser att klara oss ifrån smittan.
Är någon smittad bör vi veta det senast i helgen. Antar att de testar dagligen
Zäta75: Det är inte olagligt om man får tillstånd av den individen. Men varför riskera ngt? Vi vill inte skapa ngt som tar fokus från hockey för laget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är någon smittad bör vi veta det senast i helgen. Antar att de testar dagligen