kolle221: Det är rätt stor skillnad mellan situationerna. Nu är vi i en final där antingen timrå eller löven kommer gå upp. Vem som åker ur SHL är redan avgjort.
Förra året så hade kvalet precis börjat. Vinnaren av Löven-modo skulle få möta ett SHL-lag. Förloraren skulle möta vinnaren av resterande playoff-lag som sedan skulle gå vidare mot det andra SHL-laget. Inget var avgjort då. I år så är allt utom just Timrå-Löven avgjort.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förra året så hade kvalet precis börjat. Vinnaren av Löven-modo skulle få möta ett SHL-lag. Förloraren skulle möta vinnaren av resterande playoff-lag som sedan skulle gå vidare mot det andra SHL-laget. Inget var avgjort då. I år så är allt utom just Timrå-Löven avgjort.