1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2194601

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Hassan: Ja, visst. Som SAIK-supporter är jag inte överdrivet förtjust i Löven, men stämningen i detta forum får mig ändå att stötta våra grannar. Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle säga det. Gnäll om hårt spel, det är ju slutspel för fan, hat mot enskilda spelare. Konspirationsteorier om fusk med Corona. Börjar fan i mig tycka mer illa om TIK än om Löven. Trodde aldrig det skulle komma dit. Kommentarer om klädmodet i Umeå ... Ja, i Timrå känner man ju verkligen att man är modern i det avseendet. Eller i SönsvaLL...

Svarskommentarer

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
iransksvensback: Tror aldrig jag har hört någon som hejar på så kallade ”AIK”, referera till sig själv som en SAIK-supporter?

Varje gång man råkar säga SAIK, så börjar Skellefteborna babbla om bandy.

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
iransksvensback: Du och grabbarna i gruvan.

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
iransksvensback: Någon som hejar på skellefte kallar sig inte SAIK-supporter. Bättre lycka nästa gång, ansträng dig lite åtminstone.

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
iransksvensback: Fan vad pinsamt att du inte vågar skylta med rätt lagtillhörighet

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer