1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2194624

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
iransksvensback: "Ursäkt Är du dum eller bara ointelligent eller obegåvad eller icke läskunnig"

Nope. Jag kan dessutom bygga korrekta meningar i skrift

Svarskommentarer

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Är det inte lite konstigt att hen sitter och skriver till dig samtidigt som Rögle gör mål mot hens ”lag” i första semifinalmatchen?

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
mikenomad: Nej. Det kan du inte. Inte om du tycker att det är relevant att använda uttryck som "nope". Det gör du eftersom du tycker det är häftigt med engelska. Det gör bondläppar. "bygga korrekta meningar" fundera över den du! Ja jävlar!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer