1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2194695

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Vad är det som gör att ett pronomen skulle var nödvändigt? Går det inte att skriva ett inlägg utan att använda pronomen om man nu är så rädd för det? Tyder på brister i språklig förmåga .

Svarskommentarer

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
iransksvensback: Det var väl du som var rädd för pronomen? Du gick ju i taket över att bli kallad hen. Berätta vilket pronomen du känner dig mest bekväm med så ska vi nog kunna lösa detta hemska!

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
iransksvensback: Kan du inte ta och redogöra för oss lite kring Skellefteå AIK's historia? Har dom, t.ex. alltid hetat Skellefteå AIK?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer