JonteD: Ja dä väx somm fan nu.. Ja tänk klipp av mäj imorgon mä motorsågen eft vi gått upp i SHL i EON!! Dä fast allt möjligt i fanskapet å dä kill satan! Nu få än no vänt tä midsommar nä vi spel klart dä hä jävla Corronnaelände! Ja ha klart mä ifrån skiten! Man måst sprit både in å utsidan var da!! Nä solen skin å dä rinn lätt i strupuslingen redan! Skål på dä rabben 🥃 Timrå IK mot SHL i VÅTT å torrt ALLTID 🔥🔥🔥
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer