Så antingen Timrå ELLER Björklöven kommer spela i SHL 2021/2022. Men inte båda lagen. Jag tror också att det kommer att spelas om saken. Om det blir bäst av fem eller bäst av sju vet jag dock inte.
(Om Coronan slår allt för hårt i Löven och transatlanterna väljer att åka hem finns risken/chansen att Löven ser slaget som förlorat och lämnar walkover. Det är människor vi har att göra med och varje person är sig själv närmast).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
(Om Coronan slår allt för hårt i Löven och transatlanterna väljer att åka hem finns risken/chansen att Löven ser slaget som förlorat och lämnar walkover. Det är människor vi har att göra med och varje person är sig själv närmast).