Spelarkontrakten löper till den 30 april. Vad händer efter det?
– ”Vi har tillsammans med SHL, spelarfacket och förbundet tagit fram en modell där spelarna som är kvar i spel (final hos oss och SM-slutspel i SHL) kan fortsätta med sina lag. Detta förutsätter att klubbarna löser bland annat lön, försäkring, eventuellt förlänga arbetstillstånd samt så klart att spelaren själv vill”.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer