Liljegren känns som en Fredrik Forsberg-typ i Leksand. 15-20 mål i sig i HA men som på sikt kan bli en bra powerforward i SHL. Bra värvning av Nubben oavsett division!
{7043}: Känns som rätt typ av värvning i det läge vi är i. Funkar i SHL och gör hyffsat med poäng i HA.
Är mest glad att vi hör nånting just nu, är väl ingen som förväntar sig en bomb i dagsläget hoppas jag. Men jävlar vad smutt det skulle vara om vi kunde göra klar den här finalen, vinna och gå upp till SHL och få med oss Lundin och Dahlen och fylla på med Lander och Erixon (till att börja med).
Lundin har väl aldrig riktigt fått en riktig chans i SHL?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...