JoseGonzales: Ja precis snaaaarrk... Man kan undra vad det här är för forum egentligen? Det har ältats samma sak i två veckor nu, det kommer titt som tätt supporters från andra lag och det blir tjafs direkt. Skriver man något på andra lags sidor blir man kallad idiot, troll osv.
+ 2