Om du läser mina tidigare inlägg kan du se att jag kritiserat Löven flera gånger när det gäller tacklingarna från Rahimi & Hellström som sena och klumpiga situationer att utsätta sig för, där du riskerar matchstraff och avstängning om de "tar fel" som de gjorde i dom här fallen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om du läser mina tidigare inlägg kan du se att jag kritiserat Löven flera gånger när det gäller tacklingarna från Rahimi & Hellström som sena och klumpiga situationer att utsätta sig för, där du riskerar matchstraff och avstängning om de "tar fel" som de gjorde i dom här fallen.