gso321: Det låter inte bra alls. Nyckelspelare. Frågan är om det då är Dahlen, Lundin, Lööke, Lodin eller Johansson. Oavsett vilken det är blir vi rejält försvagade.
Finalen måste skjutas upp ytterligare så är det bara. Löven lär ju inte få tillbaka fler spelare än de redan har om det skjuts några dagar ytterligare. Men då får vi en ärlig chans iaf.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Finalen måste skjutas upp ytterligare så är det bara. Löven lär ju inte få tillbaka fler spelare än de redan har om det skjuts några dagar ytterligare. Men då får vi en ärlig chans iaf.