Puckat: Om ni inte redan har noterat det. Men ordet ”Nej” eller varianterna ”Nämen”, ”Nja” är inte ovanliga inledningar (läs extremt vanliga) vid svar i samband med matchintervjuer.
Exempel: - Ni gick ut hårt och lyckades få hål efter enormt tryck, ni måste vara nöjda med första perioden?
- Nej/nämen du har rätt, vi började bra...
Sen jag noterade detta så kan jag dessvärre inte sluta reagera på detta... 😂
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer