mikenomad: Trodde väl inte heller att det skulle presenteras nått om Lodin eller så, men har sett på andra håll där vissa hoppats på att det skulle presenteras förlängning med i och med att han var med i sändningen idag. Är det så att Lodin är klar för Leksand så vet ju uppenbarligen Nubben om det. Lite onödigt att slänga in just han i sändningen då kan jag i så fall tycka.
Nåja nu börjar man smått peppa inför söndag och hoppas vi kan vara där mentalt efter allt som varit nu. Tiden får utvisa om det blir SHL och vilka som följer med upp i så fall. 🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nåja nu börjar man smått peppa inför söndag och hoppas vi kan vara där mentalt efter allt som varit nu.
Tiden får utvisa om det blir SHL och vilka som följer med upp i så fall. 🙏