Det här Leksandsryktet vad gäller Lodin känns lite konstigt med tanke på att han för typ en månad sedan sa att personliga målet var att spela så bra att Nubben ville ha kvar honom.
Lorgalis: jag tror att vi ska sitta lugnt i båten tills finalspelet är slut. Om vi skulle missa den här gången så är jag övertygad om att det kommer att byggas ett nytt lag som kommer att vara med och konkurrera om två tre säsonger. Går vi upp kommer nog dom flesta att stanna!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer