Inser precis nu att jag ser matchen med en HV-are. Tydligen är jag het och levererar fula ord under matcherna. Berättade om all ångest man har som Timråit. Ingen förståelse. Nåja….kommer nog till insikt…
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tydligen är jag het och levererar fula ord under matcherna.
Berättade om all ångest man har som Timråit.
Ingen förståelse.
Nåja….kommer nog till insikt…